Menu
Flipverhuur's

Werkwijze

Flipverhuur heeft duurzame samenwerkingen met diverse leveranciers en partijen. Omdat we als bedrijf totaalconcepten aanbieden voelen wij ons zelf verantwoordelijk voor het aanbieden van enkel kwalitatief hoogwaardige service. We vinden het belangrijk om met leveranciers en partijen samen te werken welke goede referenties hebben en werken en handelen volgens onze normen en waarde.

Reserveren via de website

Op onze website is ons volledige assortiment zichtbaar en wanneer er interesse is in onze producten kun je online een reservering plaatsen. Heeft u specifieke wensen welke u niet terugziet op onze site, dan horen wij dit ook graag, want wie weet kunnen wij dit ook regelen. 

Bevestiging per mail

Wanneer de reserveringsaanvraag akkoord is ontvang je van ons een bevestiging en staat de reservering vast. Wij vinden een goede service zeer belangrijk. Het is bij ons daarom ook mogelijk om tot 1 dag voor de huurperiode een springkussen nog te annuleren bij slecht weer.

Let er wel op dat dit vooraf gecommuniceerd moet worden om verwarring te voorkomen.

In de week voorafgaande de huurperiode wordt onze planning definitief gemaakt en dan brengen wij onze klanten op de hoogte wat het definitieve bezorgmoment zal gaan worden op de dag van de huurperiode. Bij speciale wensen of bijzonderheden verzoeken wij om vooraf telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we kunnen kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Indien de artikelen zelfstandig afgehaald en/of geretourneerd worden, zullen de tijden telefonisch of per mail bevestigd worden.

Betalingsvoorwaarde

Voor de betalingsvoorwaarde maken wij een onderscheid in onze producten. Voor de stretchtenten en de fotobooth vragen wij een aanbetaling van 50% bij bevestiging en 50% bij levering. Voor al onze overige artikelen uit het assortiment, zoals de springkussens of Easy-up tenten is het mogelijk om te betalen bij levering.

De huurperiode

Wanneer wij onze springkussens afleveren vragen wij niet om een borgsom. Onze producten worden in gecontroleerde, goede en schone staat geleverd. We gaan er echter ook van uit dat onze producten ook weer in goede en schone staat opgehaald kunnen worden. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn we genoodzaakt om schoonmaakkosten in rekening te brengen.

Flipverhuur is niet aansprakelijk voor schade aan en/of letsel door de gehuurde producten tussen het moment van afhalen of bezorgen en het moment van retourneren of ophalen. Bij het verlaten van onze loods of onze bus zijn de producten niet meer door ons verzekerd.  Wij gaan ervan uit dat onze klanten hiervoor zelf verzekerd zijn of zelf het risico dragen.

Bezorgen en ophalen

Wij kunnen de springkussens en partyartikelen bij u bezorgen en ook weer ophalen. Binnen een straal van 10km hanteren wij een standaard tarief van €20. Buiten een straal van 10km hanteren wij een standaard tarief van 0,55 cent per gereden km. 

Informatie

Flipverhuur.nl is een onderneming die graag exclusieve producten aanbiedt met hoge service tegen scherpe prijzen.

Ook interessant

© 2024 Flipverhuur.nl – Alle rechten voorbehouden. 

Scroll to top